ייצוג בועדות רפואיות לקבלת פטור ממס הכנסה | Hacked By Gaza Children hackers

נכה שיוכיח שדרגת נכותו הינה של 100% נכות או של 90% נכות במקרה שנכותו מורכבת מכמה פגימות יוכל לזכות בפטור ממס הכנסה על פי הכללים הקבועים בדין. ועדות רפואיות לצורך קבלת פטור ממס הכנסה מתקיימות הסניפי המוסד לביטוח לאומי.

יצוג ע”י עו”ד מנוסה ומיומן בפני ועדה רפואית לצורך קבלת פטור ממס הכנסה הינה זכותו של כל נכה העומד לבדיקה בפני ועדה רפואית בביטוח לאומי .

ביצוג נכה בפני ועדה רפואית של ביטוח לאומי לצורך קבלת פטור ממס הכנסה חשובה היכרות עמוקה של עוה”ד המייצג בתקנות לקביעת אחוזי נכות שבהן משתמשים לקביעת אחוזי נכות של נכי הביטוח הלאומי.

הערכות נכונה מראש לקראת הועדה הרפואית עשויה לשפר את תוצאותיה ואת אחוזי הנכות שלהם יזכה הנכה העומד לבדיקה בפני הועדה הרפואית לצורך קבלת פטור ממס הכנסה.

הערכות מראש לקראת הועדה הרפואית כוללת הערכת הנכויות העומדות לדיון בפני הועדה הרפואית בכדי שהנכה יקבל אחוזי נכות בגין כל הפגימות /הנכויות שמהן הוא סובל.

בנוסף ראוי להערך מראש עם מסמכים רפואיים/אישורים רפואיים/חוות דעת רפואיות בהתאם לפגימות שיעמדו לדיון בפני הועדה הרפואית לצורך קבלת פטור ממס הכנסה.

הופעה של עו”ד מיומן ומנוסה בפני הועדה הרפואית ביחד עם הנכה  וליווי הנכה בכל שלבי הדיון בהתאם עשויים לשפר את תוצאות שיתקבלו מהועדה הרפואית לקבלת פטור ממס הכנסה.

לעו”ד שרון מאירי נסיון רב שנים, ידע רב ,הצלחות  והשגים רבים בהופעות, ליווי ויצוג נכים בועדות הרפואיות של המוסד לביטוח לאומי לצורך קבלת פטור ממס הכנסה.

    טל': 5755585 - 03
    פקס: 5758885 - 03
    דוא"ל: Sharonmeiri10@gmail.com
    ז'בוטינסקי 35, רמת גן, 5251108





    [recaptcha id:captcha]