משרדנו מסייע ומייצג בהגשת תביעות לגורמים שונים:

– תביעות לאגף שיקום נכים במשרד הביטחון–חיילים בשירות חובה, קבע ומילואים, שוטרים, אנשי שב"כ, אנשי מוסד, אנשי שירות בתי הסוהר, אנשי משמר הכנסת, אשר נפגעו או חלו במהלך שירותם הצבאי או הביטחוני והמעוניינים להיות מוכרים כנכים על פי חוק הנכים תגמולים ושיקום – פונים למשרדנו ומקבלים ליווי, ייצוג וסיוע בשלבי התביעה עד ההכרה לרבות במקרה הצורך בערעורים בבתי משפט וכן סיוע וליווי בועדות הרפואיות של אגף השיקום – משרד הביטחון לצורך קבלת אחוזי הנכות המקסימליים המגיעים לכל אחד ואחת.

בנוסף מסייע משרדנו ומייצג גם בנושאים של הטבות המגיעות לנכים כגון: רכב רפואי, ליווי, עזרת הזולת, קבלת תגמול נצרך, קבלת תגמול תט"ר, התמודדות מול דרישות של אגף השיקום בגין "תשלומי יתר" וכיו"ב.

– תביעות לאגף משפחות והנצחה במשרד הביטחון –משרדנו עוסק בייצוג משפחות, אלמנות, יתומים, הורים שכולים, שיקירהן שירתו בצה"ל, במשטרה, או בכוחות הבטחון האחרים ונפטרו תוך כדי שירותם או עקב שירותם במערכת הביטחון. בכלל זה מטפל משרדנו גם בתביעות של משפחות שיקירן הוכר בעבר כנכה צה"ל ונפטר שנים לאחר מכן. כמו כן מטפל משרדנו בתביעות של אלמנות נכי צה"ל אשר נפטרו ללא קשר לנכות המוכרת שלהם.

תחומי התמחות

נפגעי פעולות איבה וטרור

תביעות וייצוג בועדות רפואיות של נפגעי פעולות איבה וטרור

משפחות חיילים שנספו במערכה

השגת זכויות לפי חוק ולפנים משורת הדין ,לאלמנות, יתומים, הורים שכולים ובני משפחה שכולים

נכי צה``ל

הזכאים על פי חוק הנכים הינם חיילי חובה , קבע ומילואים, אנשי משטרה, שב``ס, המשרתים במשרד ראש הממשלה ובמשרד הביטחון.


    טל': 5755585 - 03
    פקס: 5758885 - 03
    דוא"ל: Sharonmeiri10@gmail.com
    ז'בוטינסקי 35, רמת גן, 5251108





    [recaptcha id:captcha]