במקרה של תאונת  דרכים ישנה חשיבות רבה לנקוט מיד לאחר התאונה בפעולות  שונות אשר יגדילו את הסיכוי לקבלת הפיצוי המקסימלי מחברת הביטוח, פעולות אשר ימנעו גם קשיים וטענות שונות שעלולות לעלות מצידה של חברת הביטוח.

כך למשל מומלץ להתפנות או להגיע מיד לאחר תאונת הדרכים לחדר המיון  ולהתלונן על הנזקים / המגבלות / הכאבים הנובעים מהתאונה.

כך למשל, מומלץ לפנות בתלונה מיד לאחר התאונה למשטרת ישראל על מנת שפרטי תאונת הדרכים ופרטי המעורבים בתאונה יתועדו ויחקרו ע"י משטרת ישראל,

כך למשל חובה עם קרות התאונה לקבל מכל המעורבים בתאונה את פרטיהם המלאים  לרבות שם, תעודת זהות, פרטי חברת הביטוח ופוליסת ביטוח החובה של הרכבים המעורבים וכי"ב.

בנוסף ישנן פעולות שנחוץ לבצען במקרים שבהן התאונה קרתה בדרך לעבודה או בדרך מהעבודה או במקרים של תאונת דרכים שאירעה בדרך לבסיס או בדרך מהבסיס הביתה.

זכרו:  בכל מקרה ספציפי מומלץ להיוועץ עם משרדנו על מנת לקבל יעוץ פרטני לגבי הפעולות שיש לנקוט בתאונה הספציפית שאירעה לכם  שכן הפעולות שיש לבצע משתנות ממקרה למקרה לפי נסיבות ונתוני תאונת הדרכים הספציפית שהבן הייתם מעורבים.

ליווי ויצוג שמתחילים מיד בסמוך לאחר תאונת הדרכים מגדילים את הסיכוי לקבל הפיצוי המקסימלי המגיע מחברת הביטוח ומונע הסתבכות  התיק והתמשכותו מעבר למתחייב.

    טל': 5755585 - 03
    פקס: 5758885 - 03
    דוא"ל: Sharonmeiri10@gmail.com
    ז'בוטינסקי 35, רמת גן, 5251108





    [recaptcha id:captcha]