אם נפגעת או חלית במהלך השירות מומלץ לפנות למשרדנו לקבלת יעוץ, ליווי ויצוג. במקרים רבים התנהלות נכונה בסמוך לאחר קרות החבלה או התפרצות המחלה ישפיעו וישליכו לטובה על סיכויי הצלחתכם בתביעה נגד משרד הביטחון שתגישו לאגף השיקום.

החוק בישראל דורש כתנאי להכרה בחבלה או במחלה הוכחה שהחבלה או המחלה אירעו עקב השירות ולא די להוכיח שהחבלה או המחלה אירעו בזמן השירות.

אם הנכם חיילים בשירות חובה מומלץ ליצור קשר עוד טרם השחרור מהשירות ובמידה והנכם עומדים להשתחרר שחרור מוקדם בפרופיל 24 או21  יש לפנות באופן מיידי. פניה מיידית תאפשר לכם לקבל יעוץ כיצד לנצל את תקופת השירות  טרם השחרור לאיסוף מסמכים ולביצוע פעולות שיסייעו רבות בתהליך התביעה שתגישו לאגף שיקום נכים.

אם הנכם חיילים בקבע. במילואים, שוטרים , סוהרים או משרתים בזרועות הביטחון האחרים (מוסד, שב"כ) מומלץ לפנות באופן מיידי לאחר קרות התאונה או החבלה או לאחר פרוץ המחלה.

גם במקרים שנראה לכם שעניינכם הרפואי טופל ברשלנות  או שהיה איחור או עיכוב בטיפול הרפואי שקיבלתם  יש לפנות למשרדנו לקבלת יעוץ ויצוג למיקסום סיכויי הצלחת עניינכם.

זכרו: התנהלות נכונה ומושכלת מיד עם פרוץ המקרה נשוא התביעה שתגישו לאגף השיקום – משרד הביטחון עשויה להגדיל את סיכוייכם להצליח בתביעה ולזכות לקבל את ההכרה ואת הזכויות המגיעים לכם.

    טל': 5755585 - 03
    פקס: 5758885 - 03
    דוא"ל: Sharonmeiri10@gmail.com
    ז'בוטינסקי 35, רמת גן, 5251108





    [recaptcha id:captcha]